DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK 1.

A Penyigei Általános Iskolában 2015. május 14-én délután kb. 30 pedagógus részvételével továbbképzésen vettünk részt.

A képzés témája: a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatásához szükséges differenciáló pedagógiai módszerek alkalmazási feltételeinek megteremtése. Az előadó Kiss László nyugalmazott minisztériumi főtanácsos, Bessenyei- és Csokonai-díjas szakértő volt. A foglalkozáson részt vettek a Fehérgyarmati Tankerület pályázatot elnyerő iskoláinak pedagógusai. Többek között Kisar, Penyige, Botpalád, Méhtelek, Túristvándi, Cégénydányád, Milota települések pedagógusai. Az előadó kiemelte, hogy a drámapedagógia olyan eszközrendszert kínál, melynek révén könnyebb lehet ezekkel a hátrányos helyzetű tanulókkal a kommunikáció, ill. segít a gyerekek egymás közötti kapcsolatteremtésében is.

„Minden gyerek tehetséges valamiben, a pedagógus feladata, hogy ezt megtalálja és fejlessze egyénre szabottan”- mondta Kiss László.

 

CÉGÉNYDÁNYÁD-DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIAI 3-3 CÉGÉNYDÁNYÁD-DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIAI 3-4CÉGÉNYDÁNYÁD-DIFERENCIÁLÓ PEDM 1-1CÉGÉNYDÁNYÁD-DIFERENCIÁLÓ PEDM 1-2